donderdag 6 september 2007

Australian ZOO


Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest van onze grote vriend Steve Irwin.
Het was erg nat. Bijna de hele dag regen gehad.
Gelukkig was iedereen die daar werkte erg vrolijk en vriendelijk.
Altijd vragen ' How are ya?' en maken een praatje met je.
De dierentuin zonder Steve is even mooi als met (denk ik).
Alles staat in teken van hem en we hebben veel gezien.
We hebben de kangaroe's en de koala's geaaid. Echt lief zijn ze.
We zijn zelfs op de foto gegaan met een witte slang. Ze was 2,5 meter lang.

Toen we terug kwamen bij de auto en wegreden voelden we dat de auto raar deed. Ik stapte uit en liep om de auto.
Ja hoor band plat. De band was zelfs half van de velg, erg raar.
Dan kwam er ook nog bij dat jerry zijn telefoon leeg was.
Wij naar de bewaking en die belde voor ons de wegenwacht.
'Ow, ze zullen er binnen een uur zijn.'
Verdorie een uur wachten, maar goed we liepen terug en wachtten.
Nog geen 10 minuten later stond ie al naast ons.
Geweldig! Binnen 5 minuten waren we weg.
En zo eindigt dan de dag toch nog met een goeie ervaring met de wegenwacht.

De foto's komen binnenkort!!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hey!

Weer ff een berichtje van mij.

Zo te lezen is alles nog steeds goed met jullie.

Jer, heb je nou niet eens, als een echt Aussie, ff zelf je band verwisseld :P

Ben benieuwd naar de foto's!
Jammer van de regen, hier is het niet veel beter hoor :D haha.

Zelf ben ik vanaf morgen ook een weekje het land uit, dus van mij even geen berichtjes. ALs ik terug ben ga ik natuurlijk gewoon door met spammen.... :D haha

Veel plezier!

kus Linda

Rob en Dineke zei

Nou net een heel verhaal geschreven
maar hij komt niet ernaast te staan later komt hij pas bij reacties dat weet ik, nou ja misschien dus dubbel. Leuk dat jullie naar de zoo zijn geweest, daar heb ik al veel foto's van gezien maar ben benieuwd naar die van jullie. Maak ook eens wat foto's bij an en warren ( vrnl ook buitenkant ) want mark had er alleen maar een paar binnen gemaakt. En natuurlijk ook van jullie auto. Wanneer gaan jullie naar Sydney? Nou ik hoor het wel weer. Nog veel plezier en een dikke kus. Dineke

Rob en Dineke zei

P.S. Met Bo gaat alles prima, hij eet als een beer alleen maar als je een heel klein beetje vlees erin doet.
Hij is trouwens heel aanhankelijk naar mij toe en heeft elke dag mot met de buren. Ach je went eraan.Stuur hem elke keer naar binnen maar afleren,ho maar.Nou dikke, vette kus van Bo

Anoniem zei

Ben benieuwd naar de foto's. Vooral die slang. Wie was zo dapper om hem vast te pakken? Verder nog veel reptielenfoto's gemaakt, Jer? Hebben jullie Crochunter Jr. Bindi Irwin al gezien? Ik hoor 't wel...

Have fun!
Yo

Unknown zei

Hallo ja de wegenwacht is snel want dat doen ze allemaal voor hun zelf Piet van Wil heb dat jaren gedaan en als erdan een grote schade is ofzo was hebben ze ook de reperatie Piet sliep met een zender in de nacht wie het eerst was had het, Jaap is in de nacht ook heel wat meegeweest soms was het vechten wie de job had niet opa hoor die was niet zo gedreven maar leuk dat jullie het naar je zin hebben nu nog droog maar dat komt wel Groeten en veel liefs Oma

Anoniem zei

Hai wereldreizigers,
toch wel lekker die "westerse" service qua wegenwacht. Een witte slang van 2,5 meter, wat was dat dan een boa of zo??
Tot gauw!
Liefs Linda

Moby zei

Jaja over dat wissellen van die band he...

1. We zijn lid van de wegenwacht
2. He regende pijpestelen
3. We zijn toch wel op vakantie he :P