zaterdag 8 september 2007

Mount Coot-tha

Vandaag zijn we naar Mount Coot-tha geweest.
Dat kijkt uit over Brisbane en nog wat steden.
Het was prachtig weer en we hebben zelfs een beetje kleur gekregen. Het was rond de 23 graden. Heerlijk en bijna geen wolken.
Bovenop de berg was het schitterend en alles was helder.
Daarna zijn we naar het planetarium geweest, maar konden helaas niet door de telescoop kijken.
Ernaast lag de botanische tuin en we zijn er doorheen gelopen.
In de botanische tuin zagen we een soort leguaan (water dragon).

Ik botste er een keer bijna tegen op. Gewoon domweg omdat hij op de kant zat en ik ze in het water aan het zoeken was.
Ik schrok me dood en vloog bijna een meter omhoog en hij deed 1 stap opzij zodat ik niet op hem stapte.
Waarschijnlijk dacht hij ''ik was hier eerst ga jij maar''.
Het was zo groot dat we halverwege maar terug zijn gegaan. Misschien nog de moeite waard om terug te gaan.
Vanavond lekker uit eten met Anna, Warrren en wat vrienden.
Wat er morgen op het programma staat...geen idee...
We zijn van plan om maandag te gaan varen met Warren en dinsdag te vertrekken naar Sydney.
Jerry is druk bezig om een paar foto's te bewerken en ze voor vertrek naar Sydney erop te zetten.
Nou dat was het voor nu...

2 opmerkingen:

Rob en Dineke zei

Wat fijn dat het weer wat beter is geworden, mark slaapt nu onder 4 dekens ( belde mij net )is erg mooi daar, de natuur bijv.Heb je zijn foto's al gezien?Hij heeft jullie foto met de slang gezien.Leuk dat verhaal met die water dragon. Lekker gegeten? Ik heb net bij Jane (puredog) ingesproken,misschien heeft zij wat tips voor dat aibo/boris probleem. Dat hoor je nog wel.Heb je mijn smsje nog gehad over die software die we niet kunnen vinden, ik heb geen reactie gehad.
Nou voor nu welterusten en veel plezier verder.xxx Dineke

Unknown zei

hallo leuk he met de familie kennis te maken Warren en Anna zijn erg gezellig he ja dat is een leuke race ik heb er ook diverse keren naar gekeken nu Debbie en jer lekker genieten van elke dag groetjes en liefs van Oma