dinsdag 25 september 2007

De laatste dag.


Hallo allemaal.

Alweer een hele tijd geleden dat we hier bericht achterlieten. Vandaag is de laatste dag in Australië en we hebben onze rust wel nodig gehad. We hebben een beetje gewinkeld in de buurt en verder lekker uitgeslapen en genoten van het weer. Het laatste avontuur was de Dolphin Wild. Een daglange trip met een boot naar een eilandje tegenover Redcliffe. Hier hebben we gesnorkeld bij een wrak en op het strand gezeten. Verder hebben we nog een paar dolfijnen gezien en een schildpad. En Ja de foto van flipper heb ik echt zelf gemaakt! Het was ook nog actief want je kon je inschrijven voor Boonnetting. Wat wij natuurlijk hebben gedaan. Rond gesleept worden achter zo'n ernome boot op hoge snelheid echt supergaaf. Ook was het eten aan boord erg lekker. ook hier kregen we meer dan we hadden verwacht. Gisteren zijn we naar de bioscoop gegaan en hebben we Evan Almighty gezien. vandaag moeten we weer vroeg onder de wol want om 09:30 moeten we op het vliegveld staan. De online checkin is reeds gedaan en we hebben weer goede plaatsen net voor de vleugel dus wel naar buiten kijken en geen gewiebel. Onze stop in Hong Kong zal maar 4,5 uur zijn en dus is daar dit keer weinig te doen. Als alles goed gaat komen we om 06:45 nederlandse tijd aan in Amsterdam. We hopen dan snel naar huis te kunnen want de reis is toch wel een aanslag op je gestel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Kids,

Leuk hoor met die dolfijnen, jammer dat het alweer voorbij is he? Ik ben blij toe als jullie er weer zijn.Ik wens jullie een hele goede en rustige reis en sta op jullie te wachten in Amsterdam.

xxxxxxxxxxx Dien.

Unknown zei

Jippie jullie komen weer naar huis!! is ook snel gegaan......
Waarom landen jullie nou weer op zo een ongunstige tijd!
Ik moet werken, dus dan kan ik niet op komen halen :(

tot gauw

kus kus

Anoniem zei

hallo goede reis en ik zie je thuis liefs oma