woensdag 19 september 2007

Passing thru Byron bay


We zijn vandaag aangekomen in Byron bay. De hippie capital van Australië. Als ik tijd heb zal ik nog een paar foto's maken van die wagens. Ze zijn echt nog geverd en met leuzen van Peace enz. Volgens mij wordt er ook aardig geblowd hier (hahaha). We zijn net naar de vuurtoren geweest in het pikkedonker. Toen we terugliepen kwam er een hele grote vleermuis over van bijna een meter spanwijdte. Op de reis hiernaartoe hebben we ook een bezoekje gebracht aan het buitenhuis van Russel Crow. Daar werden we op gewezen door de congiërge van ons laatste Hotel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo daar ja dat zij ik tog van die hippie.s daar zijn wij ook geweest ja geblowd word er zeker het stink er zowat daar wat nu waar ga je nu heen ik kan je een beetje volgen want wij zijn daar ook alemaal geweest ik geloof dat er daar nog een hele gemeenschap is van echte zwarte australiers zwarte zoals ze leefde 200 jaar geleden nu ik hoor het wel verder goede reis en tot de volgede keer Oma

Unknown zei

hallo hallo!!

Alles nog steeds helemaal oke?

Net even uitgebreid, onder het genot van een cuppa thee jullie foto's bekeken. moest nog toch een beetje wakker worden op me werk. En wat werkt dan beter dan vakantiefoto's kijken?
Waar zijn nou al die foto's waar jullie op staan? :D

veel plezier verder!!

Anoniem zei

Sorry linnie,

We hebben ze wel, maar moeten nu rustig aan doen met het internet, omdat de familie waar we nu zitten over hun internet limiet zijn.
We zijn ondertussen al weer in brisbane.

xxx deb