zondag 9 september 2007

Lone Pine Koala Sanctuary


Vandaag zijn we in Lone Pine Koala Sanctuary geweest. We zijn er bijna de hele dag geweest en hebben van alles gezien. Er zijn veel reptielen en vogels te zien naast de koala's en Kangaroes natuurlijk. We zijn op de foto gegaan met een koala natuurlijk dat hoort erbij en we hebben de sheep dog show gezien. Ook hebben we de Lorikeet's gevoerd en hebben we de roofvogelshow gezien. Erg imposant die grote beesten. Natuurlijk waren er weer japanners ofzo en die gingen weer te ver. Er werd er bijna eentje gebeten door zo'n vogel hahaha net goed voor hem. Wat ik ook niet begreep tijdens de lunch was dat er grote borden stonden met ' Don't feed the birds' en de eerste de beste Aussie moeder roept " kijk leuk een turkey" en plurt een half brood naar zijn hoofd. Geen wonder dat al die beesten uitsterven. Maar we hebben een mooie dag gehad en zijn nu wel klaar voor vandaag. Debbie ligt al op bed want die was al te moe. Ik gan nog spelen met de opname's die ik gemaakt heb om te kijken of er mooie plaatjes bij zitten. Morgen gaan we zeilen bij Redcliffe. Lekker vroeg op om 7 uur.


Today we went to Lone Pine Koala Sanctuary to watch Koala's (duh). We had lots of fun and we also did see the sheep dog demonstration and the birds of prey who were very impressive too. Ofcourse there were japanese tourist who didn't respect the rules and one almost got bitten! (haha). That will teach them. After that we went to the kangaroes to pet them the're really really soft. Of course we had to get our picture taken with a koala and that looked really nice too. When we had lunch there where huge signs saying " don't feed the birds" and while we read the sign some mother went " O look there turkey's" and threw all peaces of bread to them.. I wonder why the species go extinct here.... Well anyway we had a great time and Debbie went to bed because she was too tired from all of the day. So I guess I talk to you guys tomorrow after we come back from our sailingtrip. G day!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Jer & Deb,

Mooie en leuke foto's!
Jullie hebben ook al vele reptielen gezien. Wel mis ik nog een foto van de denappelstaartskink en de kraaghagedis. Of heb je die nog niet gezien? De soort leguaan die jullie gezien en gefotografeerd hebben, is de Australische wateragaam (physignatus lueserii). Geen leguaanachtige, maar een agaamachtige. Ben benieuwd naar de rest van jullie foto's. Je kan in ieder geval mooie foto's maken Jer, maar voor de rest... GRAPJE!

Enjoy your trip further in Down Under!

Groetjes, Aad

Unknown zei

hallo daar wat leuk he in lone pine ja wij vonden dat ook erg leuk Morgen zeilen is ook leuk dan kan je ook veel zien ik ga nu even de foto.s kijken en slapen want morgen moet ik al om 8 uur in het ziekenhuis zijn veel liefs en groete van Oma

Rob en Dineke zei

Hoi,

Inderdaad mooie foto's, het wordt voor mij wel allemaal een beetje dubbel maar leuk jullie twee met die koala. Ik ben benieuwd naar jullie zeil-avontuur dat heeft mark nou weer niet gedaan. Zijn avontuur in new-zeeland is na vandaag ook weer afgelopen.En dan nog naar Amerika. Ik lees het wel weer, fijne dag nog.xxx Dineke

Tante Linda zei

Nou is eindelijk weer eens gelukt geloof ik... Harstikke leuk om jullie te volgen zo! Zeilen lijkt me fantastisch joh! Ben benieuwd naar jullie verdere wedervaren.

Liefs
Tante Linda